onsdag 26 maj 2010

Jodå

Jag hann med ett litet inlägg idag med. Började dagen med en tidig morgonpromenad, stack iväg redan fem över sju. 45 minuter blev det och efter en skön dusch cyklade jag iväg till jobbet. Kände på nåt konstigt vis i morse att det skulle bli en knasdag, vilket det också blev... Det stavas väl egentligen PMS... Men, men - det går ju iaf över.
Klarade av jobbet och cyklade hemåt. Var in på stans andra skoaffär och hittade ett par skor som jag lade undan till imorgon när lönen kommer. Dyra alltså, men förhoppningsvis bra...
Stack hem och vände och sen var det dags för rallymöte. Det var avklarat och jag var hemma igen redan kl. nio. Så skönt! Jag kan alltså komma i säng i tid ikväll med! Så nu är det dags att avsluta och stoppa ner mig i sängen. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar