söndag 16 maj 2010

Jobbsöndag

Ja, så var det tänkt iaf, men vädret gjorde det omöjligt att måla utomhus, så det fick bli lite datajobb istället. Ganska skönt eftersom jag sen skulle åka över till mamma och pappa för lunch innan det var dags för lite tårtkalas hos brorsan. Så efter en tidig morgon blev det en lugn förmiddag och en pratig eftermiddag. Släkten med alla tanter kan konsten att babbla...
Lilla E sov gott när jag kom, men när hon vaknade var hon nöjd med att få vara hos faster en stund. Hon flinade gott åt alla som pratade med henne. En stund senare slocknade hon igen och vi andra fikade.
Vid halv sju-tiden åkte jag hemåt för att ta mig ut på min promenad. Idag blev det 45 minuter i lite fuktig luft. Skönt, men trist att det inte var lika varmt och skönt som igår. Sen jag kom hem har jag kollat lite på tv och strax är det dags för sängen. Imorgon blir det jobbet igen. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar