måndag 3 maj 2010

Måndag avklarad

Ja, det har varit en intensiv dag. Kom inte hem ordentligt från jobbet förrän vid halv sex och då var jag ganska slut.. Och det efter "bara" två samtal. Har samma jobbtid imorgon, men med fyra samtal... Gissa hur jag kommer känna mig imorgon när jag kommer hem efter halv sju nån gång...
Tur att man har lite ställtid mellan de flesta av samtalen iaf. Då kan man få käka lite mellanmål, ta en promenad och få lite frisk luft osv. Jag kommer alldeles säkert att behöva det, men jag kommer kanske inte orka ta en långpromenad efter kl. sju på kvällen för att tömma huvudet, så det är himla bra om jag hinner med några minuter mellan varje förälder. Men jag ska iaf försöka komma ut på kvällen med, det brukar behövas...
Idag har jag varit ute i 45 minuter och promenerat. Mycket skönare än igår var det. Behövde bara ha myskläderna på mig, inte dubbla lager av allt. Härligt!
Har varit och handlat också. En storförpackning med kapslar med Jättenattljusolja. Har redan börjat ta dem, nu återstår bara att se om de har nån effekt. Passade på att handla ett nytt cerat också, det gamla tog precis slut. Tog en tur till Rusta också, handlade inget men sprang på en gammal bekant hemifrån, kul kul!
Men nu är det dags att ta ur linserna, titta klart på CSI och sen är det sängen som väntar. MÅSTE komma i säng i tid så jag orkar med morgondagen. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar