torsdag 20 maj 2010

Torsdag

Och som vanligt är det senare än vad det borde. Det kommer att bli en väldigt tidig fredagkväll imorgon. Jag somnar väl framför "Så ska det låta" eller nåt...
Och vad har hänt idag då? Jaa, inte mycket... Jobbat som vanligt, varit ute mest hela dagen. Kom hem och slappade på sängen en stund. Kom på att jag skulle handla brun-utan-sol så jag cyklade ner till affären en sväng. Provade lite på armarna, så vi får väl se hur det blir att se ut imorgon.
Tog mig ut på min dagliga motionsrunda. Hann med mina 65 minuter innan det började mullra och spöregna som tur var. Det blev femman på näset, alltså motionsspåret här intill. Tog stavarna också, så det blev en svettig vända, dels för det och dels för att det faktiskt var över 20 grader varmt. Trekvartsbrallor och t-shirt på! Det kändes himla bra, så på slutet testade jag att springa lite. Sprang faktiskt hela vägen från spåret ut till där asfalten börjar och inte vart jag helt slut av det heller. Snart kanske jag kan springa runt tvåan på näset... Ska testa någon dag tror jag.
Svettig och dan tog jag sen tag i det jag har skjutit på ett tag - mina ben... Vaxning, dusch och brun-utan-sol-insmörjning. Så nu är det ok att ta fram dem i nån kjol även på jobbet. Få se om det blir redan imorgon, värmen verkar ju hålla i sig.
Annars hoppas jag på en lugn fredag med snälla barn, hämtning av nya linserna, en timmes motion, lite godis och tv-tittande. Slut för idag - kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar