söndag 30 maj 2010

Hemma igen

Jaha, så har jag kommit hem igen efter dagens besök på Lisselön. Goa lilla E fick vara hos faster en stund och prata. De andra gästerna fick vackert vänta på sin tur.
Sedan avnjöts mumsig grillad kyckling, potatis, sallad och tzatsiki. Lite annat fanns det att välja på också, men det räckte för mig. Så småningom kom det fler gäster och vi fikade och käkade jordgubbar - mums det med.
Efter hemfärd vid halv fem tog jag mig en promenad, den långa varianten. 70 minuter blev det idag. Den rundan tog mig 75 minuter förra gången, men den här gången valde jag att prova att springa lite där det ändå var grusväg. Kanske var det det som gjorde att det gick snabbare eller så går jag fortare än vad jag gjorde då.
Men nu ska jag virka en liten stund och sen blir det sängen så att jag är pigg inför morgondagens heldag med jobb. Har mellanskiftet och sen är det massage och senare personalmöte, så det blir fullt upp. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar