onsdag 19 maj 2010

Onsdag och summeringar

Ooops, har upptäckt att jag glömt sammanfatta förra veckans motion. Är visserligen bara en dag sen, men även veckan innan saknas... Jaa, har man mycket i huvudet så är det lätt att glömma något. Men här kommer de glömda summeringarna:
Vecka 18:
Tisdag -
Onsdag - 75 minuter
Torsdag - 45 minuter
Fredag - 75 minuter
Lördag -
Söndag - 65 minuter
Måndag -

Vecka 19:
Tisdag - 40 minuter
Onsdag - 45 minuter
Torsdag -
Fredag - 80 minuter
Lördag - 50 minuter
Söndag - 45 minuter
Måndag - 50 minuter
Så till dagens övningar. Jag har varit till grannstan med våra sexåringar idag. Avslutningsresa med besök på museum var det. De skötte sig så himla bra och det kändes verkligen inte alls stressigt och panikartat som det hade kunnat gjort. Men man är ganska tom i huvudet när man kommer hem sen.
Nu på kvällen har jag varit till hembyn på 80-årskalas. En kär släkting blev överraskad med middag osv. Himla mysigt att träffa även såna släktingar som man inte ser så ofta, som mina kusiner med barn.
Men det blev så tajt om tid mellan jobb och avfärd till kalaset att jag fick hoppa över min promenad idag. Det får bli en längre imorgon, för då har jag inget särskilt planerat.
Men nu är det verkligen dags för att sova - det har bara blivit sena kvällar den här veckan tror jag. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar