söndag 9 maj 2010

Nöjd...

... ja det är jag. Kom upp tidigt i morse och drog iväg till motorklubben för en kvarts jobb... Mindre kul kanske, men det var sånt som var tvunget att göras. När jag kom hem igen tog jag lite kaffe, kikade lite på tv och sen drog jag ut på min Näs-vända som jag funderat på ett tag nu. Stavarna kom fram för första gången i år och himla skönt var det. Solen tittade också fram ju. Men mest nöjd är jag med att det bara tog mig sextiosex minuter att komma runt alltihop. Har kollat lite på eniros kart-tjänst och det verkar som om det förutom spårets 5 km är 2,5 km till... Om det stämmer så är det ju kanon med den tiden på den sträckan. Jag kollade också måttet på sträckan från i fredags och den ska vara nästan 8 km och den gick jag ju på 75 minuter utan stavarna. Jag börjar få upp farten! Fast än känns det inte som det sitter som en rutin, jag får fortfarande säga åt mig själv att jag ska ut, men det är ju "bara" sex veckor sen jag började.
Förutom det så har jag fått ett efterlängtat besked från BB i Lycksele. Min vän åkte in i natt och vi sms:ade en sväng på förmiddagen och då hade det inte blitt nåt. Men nu är det äntligen klart! En liten ny tjej finns hos mamma och pappa och allt hade gått bra. Glädjetårar!
Har hunnit med ett pass nere i källaren också, så nu är skåpet grundmålat en gång inuti också. Ska försöka hinna klart med grundmålningen av det i veckan, men vi får se hur det går. Om inte annat så är ju torsdagen ledig så då borde jag hinna nåt iaf.
Men nu är det dags för en titt på kvällens tv, så får vi se när jag kommer i säng ikväll. Tidigt får det bli! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar